Deurne-West

Wat zien we

In de wijk de Houtenhoek (Heilige geestparochie/Deurne West) zien we een groter achterstallig onderhoud van het openbaar groen en slechtere trottoirs dan in andere wijken. In deze wijk zien we net als in de Koolhof in verhouding veel huisvesting van nieuwkomers. Ook in deze wijk wordt overlast ervaren door criminaliteit en drugs.  Vanwege de vestiging van het Brummelhuis i.c.m. de Wik zien we parkeerproblematiek met name in de Hellemanstraat en een gevaarlijke kruising met de Heuvel.

Wat doen we

Er kan zoveel meer voor de Houtenhoek/Deurne West

actieplan om de veiligheid te verbeteren en criminaliteit aan te pakken
met prioriteit aanpakken van achterstallig onderhoud openbaar groen en verslechtering van trottoirs
extra wijkagent specifiek voor de Houtenhoek

Neem contact met ons op

Heb je nog vragen of wil je graag een afspraak maken? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een bericht, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

• Door gebruik te maken van het contactformulier ga je akkoord met de verwerking van je persoongegevens volgens onze Privacyverklaring
Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser