UW kandidaten

Wat zien we

Teruglopend aantal kinderen en jongeren met als gevolg dat school voorzieningen en sport in het geding komen. Negatieve effecten van natuurontwikkeling en duurzaamheid waar bewoners geen of te weinig betrokkenheid bij krijgen terwijl de kennis wel aanwezig is. Vernatting van de Peel leidt tot minder leefplezier. Plannen voor vestigen windmolens langs A67 hebben een te grote invloed op Helenaveen. Peelbascule stop gezet vanwege gebrek aan vrijwilligers. Soemeersingel wordt met de dag weer slechter.

Wat doen we

Er kan zoveel meer voor Helenaveen

op korte termijn starten met een locatie onderzoek/bepaling voor woningbouw (uitbreiding) om in de komende 8 jaar minimaal 50 betaalbare duurzame woningen te bouwen voor starters, gezinnen en senioren.
geen toestanden zoals bij Peelbrand. Actieplan om herhaling te voorkomen
behouden school en sportvoorzieningen
balans vinden in maximale ruimte voor ondernemers en burgers die willen investeren op het gebied van toerisme en recreatie en de gevolgen daarvan voor de gemeenschap
problematiek met onderhoud van Soemeersingel aanpakken en zorgen voor herstel
herstellen van gemaakte fouten en duidelijkheid krijgen over wie waar voor verantwoordelijk is
mogelijkheden creëren voor kleinschalige bedrijvigheid aan huis
oplossen bestemmingsplanprobleem vestiging Jeugdwerk op sportpark

Neem contact met ons op

Heb je nog vragen of wil je graag een afspraak maken? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een bericht, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

• Door gebruik te maken van het contactformulier ga je akkoord met de verwerking van je persoongegevens volgens onze Privacyverklaring
Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser