Privacyverklaring

Algemeen

Het CDA acht een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot belang. Persoonsgegevens worden door ons zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Bij onze verwerkingen houden wij ons aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (hierna: “AVG”) en de overige toepasselijke wet- en regelgeving op het gebied van privacy en de bescherming van persoonsgegevens.

Wie is verantwoordelijk voor de verwerking van mijn persoonsgegevens?

De verwerkingsverantwoordelijke voor deze verwerking van uw persoonsgegevens is de vereniging CHRISTEN DEMOCRATISCH APPÈL (CDA) (hierna: het “CDA”), statutair gevestigd te ’s-Gravenhage en onder andere aldaar kantoorhoudende aan de Buitenom 18 (2512 XA). Het CDA is ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 40407328.

Wanneer is deze Privacyverklaring van toepassing?

Welke type persoonsgegevens verwerken wij en hoe krijgen wij deze gegevens?

Wij verwerken persoonsgegevens van iedereen die direct of indirect contact heeft met het CDA. Dit zijn leden, belangstellenden, donateurs, bezoekers van onze evenementen, ontvangers van onze nieuwsbrief, websitebezoekers, sollicitanten en andere zakelijke contacten. Wij verkrijgen deze persoonsgegevens rechtstreeks van u, wanneer u onze website bezoekt of een account aanmaakt, wanneer u bepaalde gegevens invult of wanneer u contact zoekt met ons. In sommige gevallen ontvangen we uw persoonsgegevens van andere partijen. Dat is bijvoorbeeld het geval wanneer u expliciet aan deze andere partij toestemming hebt gegeven om uw gegevens met ons te delen.

Neem contact met ons op

Heb je nog vragen of wil je graag een afspraak maken? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een bericht, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

• Door gebruik te maken van het contactformulier ga je akkoord met de verwerking van je persoongegevens volgens onze Privacyverklaring
Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser